Functie
Accountmanagement met impact
Je bouwt langdurige relaties op met klanten in diverse industriële sectoren.
Je volgt lopende projecten nauwgezet op en zorgt dat afspraken, kwaliteit en rendement bewaakt worden.
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en coördineert commerciële afspraken, contracten en opvolging.
Nieuwe opportuniteiten ontdekken
Je detecteert groeimogelijkheden in de regio en benadert actief potentiële klanten.
Je analyseert technische of logistieke opdrachten en onderzoekt hoe deze kunnen worden vertaald naar maatwerkactiviteiten.
Strategisch tenderbeheer
Je wordt verantwoordelijk voor het volledige tenderproces: van marktverkenning en opportuniteitsanalyse tot het opstellen en indienen van offertes voor openbare aanbestedingen.
Je zorgt dat Ryhove strategisch en commercieel sterk aanwezig is in relevante aanbestedingstrajecten.
Interne samenwerking & projectopvolging
Je stemt nauw af met productie, planning, interne sales en kwaliteit.
Je werkt mee aan een vlotte opstart van nieuwe projecten en bewaakt de alignering tussen klantvraag en interne mogelijkheden.
Je gebruikt data en inzichten om dossiers op te volgen en mee te denken over de commerciële strategie.
Persoonsgebonden competenties
Een netwerker met een warme persoonlijkheid en commerciële flair. Oplossingsgericht, analytisch en gestructureerd. Nieuwsgierig naar technische processen. Iemand die graag schakelt tussen klanten, interne teams en projecten. Gemotiveerd door werken in een mensgerichte sociale onderneming.
Profiel
Ervaring in B2B accountmanagement en/of commerciële projectopvolging.
Interesse in industriële processen, assemblage, logistiek of technische omgevingen.
Minimaal een (technische) Bachelor en vlotte IT-vaardigheden (ERP/CRM).
Uitstekende communicatie skills in het Nederlands.
Nice-to-haves:
Ervaring met tenders of samenwerking met lokale besturen.
Affiniteit met de social-profitsector.
Kennis Frans of Engels is mooi meegenomen.
Wat kunnen we jou bieden?
Een betekenisvolle commerciële rol binnen een groeiende organisatie.
- Aantrekkelijk loonpakket met bonussen.
- Dertiende maand en septemberpremie.
- Elektrische bedrijfswagen, inclusief laadkaart.
- Laptop, smartphone en abonnement.
- Hospitalisatie- en groepsverzekering.
- Maaltijdcheques en diverse welzijnsinitiatieven (vb. Vers fruit, soep, attenties, personeelsfeest,...).
- 40-urenweek met 12 ADV-dagen én tot 10 extra verlofdagen naargelang leeftijd en tot 4 dagen extra volgens anciënniteit.
- (Deels) collectieve sluitingsperiodes tijdens de zomer en eindejaar.
- Een warme, stabiele en moderne werkomgeving met ruimte voor initiatief, autonomie en groei.
- Een grondige onboarding waarbij je de werking, klanten en interne processen volledig leert kennen.
Wil jij commerciële impact koppelen aan maatschappelijke meerwaarde?
Solliciteer vandaag nog en word onze nieuwe Account & Business Development Manager.
RYHOVE t.a.v. Lieve De Clercq
Koningsdal 24, 9000 Gent
Via mail: lievedc@ryhove.be
